<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15155246\x26blogName\x3dJo+faig+can%C3%A7ons\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://jofrebardagi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dca_ES\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://jofrebardagi.blogspot.com/\x26vt\x3d6058010008128132973', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

1.9.05

S'acaba l'agost... De vuelta al cole.


Bones,
Son les tantes de la nit i estic sol a casa i davant l'ordinador, per variar...
Crec que és hora de fer resum mental del que ha estat aquest estiu, i que millor que el Blog per escriure el que penso, no? (crec que m'estic aficionant...)
Tot i que no em puc queixar, ja que he anat a New York i he passat un estiu de puta mare anant d'aqui cap allà, de festival en festival, tal, qual... Mentalment ha sigut un estiu difícil... He estat pensant molt aquests mesos i tot i que no entraré en detalls, per que hi ha coses que prefereixo guardar-les per mi... he arribat a limits mentals perillosos... Uns limits on molt poques vegades he arribat, i creia tenir controlats, però pel que sembla mai pots abaixar la guàrdia, sempre has d'estar preparat, per que qualsevol tonteria pot fer saltar la alarma... mai hi ha un sol motiu, almenys en el meu cas, sempre en son uns quants, però hi ha vegades que no saps on agafar-te, i tinc clar que en aquests moments el lloc mes segur on em puc agafar és a la música... més ben dit, a fer cançons.
Tota aquesta parrafada l'explico per que estic composant molt aquests dies i apart de les cançons que ja estem escribint amb Nut (fent recompte debem tenir cap a unes 15 o 20 pel proper disc...) he estat composant i estic composant moltes cançons aquests dies, pel simple gust d'escriure i treure la merda que tots portem a dins, cada un la treu com pot o sap i jo... jo faig cançons.
Així que porto pensant un temps i he decidit que en els propers mesos dedicaré una part del meu temps a grabar a casa i jo solet, totes, o bona part d'aquestes cançons, per editar-les en un disc... sense presses, però espero que aviat... un disc que crec serà molt diferent a tot el que hem fet tant amb Glaucs com amb Nut... Cançons massa personals, que mai entrarien al repertori del grup...Això sí, sempre i quan aquest projecte no li tregui temps a Nut, ni pugui arribar a molestar al grup. Això per mi és el més important... però també penso que necessit-ho fer això per sentir-me millor amb mi mateix i amb el que faig.

Doncs de moment res més, aniré explicant més coses aviat...

Per cert, se que la página de Nut la em tingut bastant morta aquest estiu, però no deixeu de visitar-la per que en els propers dies hi haurà noticies i canvis importants.

Una abraçada a tothom i fins aviat.

jb.

P.D. revisant la pàgina de la CAG, he trobat aquesta foto i he pensat... si que passen els anys i com canvien les coses...

2 Comments:

Blogger crises ha dit...

Enhorabona pel blog, Jofre. Ja veuràs com poc a poc el faràs teu. Pel que veig, ja has començat. Les fotos del concert de la Juliana són molt guapes: la de l'exterior del local amb el cartell amb llums em posa la carn de gallina. ^_^ (per cert, que barat el menjar)

I d'aquesta foto... buff si ha passat el temps! Ni ens coneixiem encara...

Salut!!

crises
simbenia.blogspot.com

7:41 p. m.  
Blogger aina ha dit...

hola jofre! acabo de llegir un mail teu anunciant-me la resurrecció d'aquesta pàgina i no m'he pogut estar de visitar-la ;) Puc entendre a què et refereixes, i el fet d'escriure cançons de segur que et serveis per treure't els dimonis de sobre.. de fet, per això serveixen moltes vegades els blogs.. ànims i endavant, abraçades

4:46 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home