<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15155246\x26blogName\x3dJo+faig+can%C3%A7ons\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://jofrebardagi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dca_ES\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://jofrebardagi.blogspot.com/\x26vt\x3d6058010008128132973', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

10.3.06

Londres II (i cap a casa...)



S'ha acabat. Avui ha sigut el segon concert a Londres, i l'últim de la gira europea de la Juliana Hatfield. Avui ha sigut un concert semblant al d'ahir per la gent, però amb un repertori completament diferent. Un concert genial. Ara ja estic a l'hotel i em sap molt de greu que tot ja s'hagi acabat...Després de tants anys escoltant els discos de la Juliana, i admirant-la com la admiro, recordaré aquests dies per sempre més com algo molt especial... encara ho estic visquent com si estigués en un somni llarguissim... i crec que no sóc conscient encara del que ha passat. Em sembla completament mentida que hagi pogut conèixer a la Juliana.... una persona que admiro i que he admirant tant durant tants anys... Avui li he entregat una carta on li donava les gràcies per tots aquests dies i per aquests concerts tan fantàstics, i li declarava el meu amor musical per tot el que fa... també li deia que m'encantaria que això només fos el principi... I qui sap? els dos cantem, toquem, produim i fem cançons... El temps dirà. Crec que encara estic somiant... però saps que? que duri el somni, que sempre sóc a temps a despertar.

ssshhhhh.... Bona nit......

jb.