<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15155246\x26blogName\x3dJo+faig+can%C3%A7ons\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://jofrebardagi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dca_ES\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://jofrebardagi.blogspot.com/\x26vt\x3d6058010008128132973', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

13.9.05

Tot comença de nou...





Aquí estem...
Per variar a la matinada.. sense poder dormir, i son les 6:17 del matí en aquests moments.... I escoltant algú que he despreciat en massa ocasions: Paul McCartney.
Amb el seu últim disc ens ha fet tragar a més d'un allò de que en solitari fa discos pastelosos i sense massa talent... "Chaos and Creation in the Back Yard" és una obra mestra, que realment només podria fer ell. És una meravella de disc. Feia temps que no disfrutava tant amb un disc... Ara a esperar que vingui en directe... Diuen que a mitjants del 2006... a creuar els dits.

Canviant de tema... Segueixo treballant en el meu disc, ja quasi tinc apunt les cançons per començar-les a grabar una mica més en serio... de moment estic treballant en les demos bàsiques, ossigui les demos amb només guitarra o piano i veus, per entendre'ns unes versions molt diferent de com seràn al final de tot... però crec que ja hi ha algunes cançons que s'estan descartant per si soles, poder les més antigues... Com deia l' altre dia, estic treballant en una vintena de cançons de les quals només unes 14 o 15 sobreviuràn al procés de selecció. De les que tinc per el moment, suposo que algú coneixerà "Conte per a l'intermedi" (apareixia al disc del Pere Espinosa), i també m'agradaria fer la meva pròpia versió del "Jugarem a estimar-nos"... Aquestes dues cançons son les dos úniques ja enregistrades anteriorment, tot lo altre són cançons noves... bueno, apart de "Jo faig cançons" que l' he tocada alguna vegada en directe... Però de moment només son idees que tinc... qui sap si a l' hora de la veritat tot canvia totalment... això mai se sap, el temps dirà... Si aquest disc acaba tirant endevant (si tot va bé, res falla i la discogràfica m'acaba acceptant aquest projecte...) també inclourem un DVD, que sembla ser serà bastant complert... ja ho explicaré tot en el seu moment, però ja s'han començat a grabar algunes imatges... de moment només puc transmetre la meva il·lusió per aquest projecte i per les coses que venen.. tant pel disc aquest com per Nut...
Bueno, crec que vaig a intentar dormir, ja que les onze del matí tinc una roda de premsa a la nova "la Boite", que ara es diu Zac (de Zacarias) i toquem el dia 30 per cert!!!!!!!!!

Bueno, amics, fins aviat.

abraçades a tothom.

jb.