<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15155246\x26blogName\x3dJo+faig+can%C3%A7ons\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://jofrebardagi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dca_ES\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://jofrebardagi.blogspot.com/\x26vt\x3d6058010008128132973', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

4.1.07

La Marató























El dia 17 de Desembre va ser La Marató de TV3. I no vegis quina marató.... van ser molts i molts dies i moltes hores de preparar-ho tot.... apart del programa en si... Tot i que realment és una feina que m'encanta... potser és de les feines que he fet que m'ha agradat més... m'encanten els nervis del directe, els crits just abans d' entrar en antena i aquestes coses... potser son coses que com que havia viscut tantes vegades amb el meu mare... doncs jo que se, potser em recorden a ell... No se quin és el motiu... però tot i els nervis, m'ho passo molt bé.
Amb la banda i l'Ivan increible... tothom va respondre molt bé i vam formar una pinya tremenda...
De moment avui tenim un sopar de la banda"Los Maratonianos" per recordar lo bé que ho vam fer, i lo guais que som... je je.
Així que res, molts petons a tota la tropue i la producció de TV3... i ara només espero poder repetir l'experiència l'any que ve...
Fins aleshores, aquí us poso unes quantes fotos de l'experiència.

jb.