<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15155246\x26blogName\x3dJo+faig+can%C3%A7ons\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://jofrebardagi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dca_ES\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://jofrebardagi.blogspot.com/\x26vt\x3d6058010008128132973', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

2.11.06

Concerts i motos...







Hola a tothom!
El disc ja és a fàbrica... en poc més d'una setmana sembla ser que el tindrem fabricat... així que com preguntava un amic valencià... si tot va bé, (i per fi...) com a molt eixirà en un parell de setmanes ;)

Més coses...

Avui fa una setmana, el dijous passat, vam actuar a la sala b de Luz de gas, era un concert privat per a socis del "tr3s c". Va ser un bon concert, tot i que l'Àngel no va poder actuar, per que fa pocs dies que va nèixer la Blanca... la filla de la Nuri i l'Àngel.... FELICITATS!!!!! Doncs el que deia, El va substituir un bateria argentí que es diu Juan... Va fer una molt bona feina... ja que només vam poder fer un assaig amb ell... però la veritat que va fer una feina impecable....
I el divendres vaig actuar a Manlleu. Aquest concert el vaig fer acompanyat del Dani Ferrer... Va ser un concert extrany... però jo m'ho vaig passar molt bé.... em va agradar, un concert tranquilet, amb força gent...
us poso els repertoris dels dos concerts al final....

I dissabte al matí vam marxar amb l' Iván cap a València a celebrar el seu cumple, veure les motos i gastar-nos molts diners en restaurants, roba i més coses... van ser unes minivacànces super guais... Allà vam quedar amb una amiga, la Mouly, que està treballant en una peli que es roda a València, i també vam veure a les meves germanetes Cande i Maria... La Maria treballa al mundial de motos, i la Candela, va venir com jo, per veure les motos...
El diumenge després de les motos, vam anar a veure "Scoop", la última pel·lícula del meu estimat Woody Allen, i tot i que no és una de les seves millors pel·lícules, cada dia que passa la recordo millor... em va agradar... sempre m'agraden, però jo que se... com va dir la Mouly, és una peli per passar l'estona... i que millor que passar l'estona amb una peli del Woody Allen no?

doncs res més... D'aquí ben poquet ja us explicaré coses sobre el concert de Glaucs del dia 2 de desembre, ok?

fins aleshores, una abraçada ben forta.

com deia aquí teniu els repertoris:

Luz de Gas:

MALDITO HOUDINI
JO FAIG CANÇONS
CORS
THERE THERE
HO HE ESCRIT PER TU
EL TEMPS AJUDA TANT
NOMÉS ELLA I JO SABEM EL QUE ENS SEPARA
AGOST
NO ES PER AMOR SINÓ PER PENA
PORCA MISÈRIA
HI HA COSES QUE NO OBLIDES MAI
ÉS MASSA TARD
JUNTS
EVERYTHING ITS IN A RIGHT PLACE

DEEP INSIDE
HO TORNARIA A FER


Manlleu:

NINA ENSUCRADA
CORS
THERE THERE
HO HE ESCRIT PER TU
NOMÉS ELLA I JO SABEM EL QUE ENS SEPARA
AGOST
NO ÉS PER AMOR SINÓ PER PENA
ÉS MASSA TARD
DEEP INSIDE
SENTO LA TEVA VEU (Dani Ferrer ell sol)
JO FAIG CANÇONS
PORCA MISÈRIA
HI HA COSES QUE NO OBLIDES MAI
JUNTS
HO TORNARIA A FER

LA SORT DEL MEU COSTAT
JUGAREM A ESTIMAR-NOS

jb.

Fotos: La Candela, Moto GP, l' Ivan fent un petó a l'Ipod que li vam regalar, la Mouly l'Ivan i jo a les grades del circuit, les proves de Manlleu i durant l'actuació de Luz de Gas.