<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15155246\x26blogName\x3dJo+faig+can%C3%A7ons\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://jofrebardagi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dca_ES\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://jofrebardagi.blogspot.com/\x26vt\x3d6058010008128132973', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

28.8.07

Un moment molt gran.


Avui a la tarda he fet realitat un dels somnis més grans de la meva vida.
Tot i els anys que fa que el conec, tot i que m'ha vist nèixer... i que la seva familia i la meva ens coneixem i estimem com si fossim la mateixa, avui he deixat una mica aparcada aquesta proximitat, i he sigut fan.
He disfrutat com mai al costat d' un dels artistes que més admiro al món: Joan Manuel Serrat.
Avui he recollit els fruits de tants anys fent cançons i esforçant-me dins el món de la música. Avui el Senyor Joan Manuel Serrat, l'autor de moltes de les cançons més grans que s'han escrit mai, ha gravat la veu de "Els Teus Ulls Glaucs" que inclourem al disc recopilatori de Glaucs. Si senyor.
No se si ell és conscient del que significa això per mi... encara no m'ho crec. Només per això ja ha valgut la pena dedicar-me a la música.
Avui és d'aquells dies on donaria el que fos per que el meu pare aparegués per aquí i veies com em van les coses... És d'aquells dies on s'emocionaria i estaria orgullós del fill que te... I em diria: "Tothom sempre volguen cantar cançons del Serrat amb el Serrat, i tu quins cullons tens fill meu de fer-li cantar una cançó teva al Joan Manuel".
Doncs això. t'ho dedico a tu Cabesa. Avui he sigut feliç.
Gràcies Joan.

jb.

2 Comments:

Blogger Unknown ha dit...

Quines ganes de què surti ja aquest disc. Sempre he cregut que Glaucs va ser un grup molt madur ja des del primer disc i amb lletres molt elaborades.
La veritat, tinc la sensació que mentre el grup estava en actiu no se li va reconeixer suficientment la seva qualitat.
Tant de bo aquest disc recopilatori posi les coses al seu lloc.

Salut!

Albert (bcn)

12:28 a. m.  
Blogger Marina Raurell ha dit...

nen, tinc algunes fotos teves d'un mini concert que vas fer pels premis RAC a la torre agbar.

em faria gracia que les tinguessis, son bastant guapes. on te les puc enviar?

vagi be!

12:05 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home