<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15155246\x26blogName\x3dJo+faig+can%C3%A7ons\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://jofrebardagi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dca_ES\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://jofrebardagi.blogspot.com/\x26vt\x3d6058010008128132973', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

2.3.07

Barnasants-Luz de gas i Premis Enderrock









Sembla ser que a Barcelona hi ha gent per tot.
Sembla mentida, però dimarts a Luz de Gas, finalment va haver-hi gent.
Va ser un dia molt estressant.... Les proves de so a Luz de Gas, i no per culpa nostre, les vam començar tardissim........ i això va fer que no provessim una puta merda, amb perdó. El "tinglado" que portem sobre l'escenari, no és que sigui massa fàcil, necessita un temps de prova, un temps llarg de prova..... sense comptar que venien Sidonie, la Beth i l'Alex Rexach de convidats.... i per acabar-ho de rematar, jo i la Beth, a les nou del vespre teniem que estar als premis Enderrock, a Bikini per rebre el premi i cantar un parell de cançons. per tornar a estar a les deu de la nit a Luz de Gas i començar el bolo... Tot això seguits tota l'estona per un equip de Tv3 del programa Loops....
Tot i així el concert de Luz de Gas va anar molt bé, molta gent, i la gent encantada... cosa que a mi em posa content... l'únic problema és que jo en cap moment vaig estar concentrat.... va ser un bolo molt extrany.... just a la meitat del bolo, em vaig adonar de que ja estava a Luz de Gas tocant... va ser extranyissim, fins aquell moment no m'havia pogut parar a pensar, ni vaig ser realment conscient de que ja havia començat el bolo, extranyissim....
Però bé, resumint, va ser un dia productiu... ho vam poder fer tot, pels pels, però ho vam fer tot.
Aquí us deixo el repertori de Luz de Gas, i algunes fotos.
Fins aviat, us mantindré informats.
jb.

Bikini: Jo faig cançons/Deep inside (amb Beth).

Luz de Gas: Mátanos de Risa/Nina ensucrada/¿Vos me querés a mi?/Cors/Per no dir res/El temps ajuda tant/Camins molt diferents/Ho tornaria a fer/The Blower's Daugther (amb Beth)/Deep Inside (amb Beth)/Fràgil (Miquel Abras)/Porca Misèria (amb Àlex Rexach)/ No és per amor sinó per pena (amb Àlex Rexach)/There there/Hi ha coses que no oblides mai/Junts/Everything in its a right place.
Bisos: Fascinado (amb Sidonie)/T'estimo T'odio (amb Sidonie)/Ho he escrit per tu/Jo faig cançons.

Fotos: Gràcies a la Neus i la Gemma per les fotos.

2 Comments:

Blogger Neus ha dit...

Hola sóc la Neus!!!
No m'has de donar les gràcies!! és tot un honor per mi que les hagis penjat!! ;)

ja estic esperant que sigui el maig per venir a vilafranca, i a veure si abans en fas algun altre a prop i puc venir!!

fins molt aviat!!

1:16 p. m.  
Blogger Neus ha dit...

L'autor ha eliminat aquest comentari.

1:17 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home