<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15155246\x26blogName\x3dJo+faig+can%C3%A7ons\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://jofrebardagi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dca_ES\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://jofrebardagi.blogspot.com/\x26vt\x3d6058010008128132973', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

14.4.06

Buenos Aires I



Ahir vaig arribar a Buenos Aires.
per culpa l'avió vaig tenir una orella tapada tot el dia... em vaig espantar i tot... però avui m'he despertat amb l'orella destapada... ossigui que avui si... ja estic a Buenos Aires, tot jo.
Son les 9 del matí aqui, i per culpa del jet lag porto despert desde les 7. He vingut uns dies abans de començar a mesclar lo del Miquel Abras, per que desde el dia 11 fins el 23, és el festival de cine independent de Buenos Aires... ja és el tercer any que coincideixo al festival, i és un festival que m'agrada molt. Ara quan acabi d'escriure, miraré aviam com anem avui de pel·lícules, i aniré a veure alguna... i a les 3 tornaré cap a casa, que juguen Barça i Villareal!!!!!!
Estic vivint en un pis del barri de Palermo, és un pis en un edifici bestial (només us diré per que us feu una idea, que visc en el 2on 53... si si... 53!!!!!!!! L'edifici te de tot... gimnas, piscina, restaurant... és molt i molt guai. us poso una foto del pis per dins...
I mira quina casualitat, ahir em conecto al msn i em vaig trobar al Pol Orpinell (el director del Clip de Algo Especial de Nut) i resulta que el tio esta a Buneos Aires!!!! Molt fort... moltes casualitats, i un altre amic argentí que viu a Barcelona també va arribar ahir a Buenos Aires.... es increible, lo petit que es el món.
Doncs fins aviat, que Buenos Aires m'espera!!!!!!

jb.

Fotos: Us poso una foto del pis per dins, i un altre foto que he tirat desde el balcó del pis.
Jofre.