<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15155246\x26blogName\x3dJo+faig+can%C3%A7ons\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://jofrebardagi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dca_ES\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://jofrebardagi.blogspot.com/\x26vt\x3d6058010008128132973', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

30.8.06

ANTIKARAOKE












Tenia pendent desde fa setmanes escriure al Blog parlant de la millor sorpresa nocturna a Barcelona dels últims anys... el ANTIKARAOKE.
El Antikaraoke, no deixa de ser un Karaoke, però un Karaoke totalment diferent als que coneix tothom.... Aquí no escoltaràs David Bisbal, Perales, Julio Iglesias... el ANTI es degut a que en aquest Karaoke pots cantar cançons com "Jane Says" de Jane's Addiction o "Fake Plastic Trees" de Radiohead.. hi ha més de 400 cançons i totes amb versions molt currades i molt semblants a les originals.... i ja dic... Jane's Addiction, Pearl Jam, Bon Jovi, Metallica, David Bowie.... Podeu visitar la pàgina de la Rachel Arieff: http://www.rachelarieff.com/antikaraokesp.html que juntament amb en Cesar son els impulsors d'aquesta festa que fa que tots els dilluns de 22 a 1 de la nit el Sidecar a la Plaça Reial s'ompli fins a la bandera... A la pàgina web podeu veure cròniques de totes les nits, fotos i consultar totes les cançons que es poden cantar....
a mi m'hi va portar el meu amic Rocco, després d'insistir durant mesos i mesos que hi anés... un dilluns, a mitjants de juny, no m' hi vaig poder negar i hi vaig anar.... Jo estava convençut que no cantaria, em feia molta vergonya que la gent pogués pensar "mira aquest idiota del rock català...." i efectivament, només entrar miro a la meva dreta i dues noies que em miren i penso.... "vaya.... quina vergonya...." però mentre anàven passant els minuts, i veia la "buena onda" que hi havia entre tothom... i que realment no importava si cantaves bé o malament... que la gent allà no jutja a ningú, sino que simplement s'ho van a passar bé... sense prejudicis, vaig pensar.... que cullons, jo surto a cantar........ i em va costar tres setmanes, i recomencacions del Rocco aconseguir que diguessin el meu nom (el meu nom de guerra al AK és: Chapulín Colorado) per que hi ha tanta gent que s'apunta, que cada nit es queden molts sense poder cantar....
Així que res, ja sabeu... si el dilluns a la nit no sabeu que fer, i en teniu ganes, passeu pel Sidecar, per que segurament allà hi serem tots, disfrutant de la millor nit de la setmana.

Ens veiem allà.

jb.

Fotos: Us posso algunes del dilluns passat i una de l' autèntic Chapulín Colorado.

"¡¡¡¡Que no panda el cúnico!!!!"

P.D. Porto dos dies malalt, i mal que em pesi, avui no puc anar al concert del 20é aniversari de Lax'n'Busto.... Em fa molta ràbia, però els concerts de demà i passat per mi son molt importants i no me la puc jugar....
de totes maneres FELICITATS LAX'N'BUSTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!