<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15155246\x26blogName\x3dJo+faig+can%C3%A7ons\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://jofrebardagi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dca_ES\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://jofrebardagi.blogspot.com/\x26vt\x3d6058010008128132973', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

3.6.06

Buenos Aires IX, o Barcelona I
















Tornem a Barcelona....
ja fa uns dies que he tornat, i encara dormo de dies i visc de nit (sense remordiments).... És la meva peculiar manera de sentir-me encara per allà.... allargo el jet lag lo més que puc per viure a l' horari d' Argentina, i parlar amb els amics d'allà pel MSN. Així encara una mica em crec que si surto al carrer puc agafar un taxi i dir-li ¨Al Abasto. Seguimos todo derecho y doblamos por Agüero".... Però la veritat és que ja he tornat... i si entro a un taxi i li dic això, no tinc ni idea d'on em portaria....
He de començar a treballar en lo meu, un altre cop, per que la veritat, que tinc molta feina per fer.
Definitivament el meu disc sortirà a l'Octubre.
Aquest dimarts vinent tinc reunió amb la discogràfica, per acabar de parlar sobre el tema, però ja he avisat que no estic del tot content amb el material i que necessito més temps. Les cançons m'agradren molt i crec per culpa de la producció el disc no te una continuitat.... apart que hi ha cançons que no estic content com han quedat les veus....

Així que per no fer-ho amb presses i malament he decidit retrassar-ho un cop mes... però tot i així aquest Juliol ja començarem a preparar les cançons pel nou disc de NUT, que esta previst que surti al mes de Febrer.

Per cert que tocaré a l'Acústica de Figueres aquest setembre. Em fa molta il·lusió per que allà vaig fer el meu primer concert en solitari... i serà allà que presenti les cançons del meu disc per primer cop amb banda... Serà amb el mateix format que vaig fer servir pel concert que inclourà el DVD. Quan sápiga dia i hora, ja avisaré.
Ah! i el dia 22 de juny toco a l'Abbey Road de Manresa sol, amb el piano i la guitarra... Crec que ja fa un any o quasi que no toco sol allà, així que tinc ganes.
Bueno, de moment res més.... ja aniré informant sobre el meu disc, aviam si l'acabo d'una vegada, que ja canso, no?
petons i abraçades.

jb.

Fotos: Fotos de la meva despediada a Buenos Aires. Abrazos, besos y saludos para todas y todos.