<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15155246\x26blogName\x3dJo+faig+can%C3%A7ons\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://jofrebardagi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dca_ES\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://jofrebardagi.blogspot.com/\x26vt\x3d6058010008128132973', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

4.1.07

Comença el 2007











Doncs de moment el 2007 ha començat ben tranquilet... com deia... de vacances a caseta i sortint al carrer ben poquet...ara, crec que això ja s'acaba.... en pocs dies, començarem a preparar tota la part d'audio del recopilatori de Glaucs, i no trigaré massa més en començar la promoció de "Jo faig cançons"... Apart ja tinc al cap nous projectes i nous discos pel 2007 i 2008.... No vull avançar massa, per que sempre es retrassen aquestes coses... però en un any, si tot va bé, tinc pensats treure: el recopilatori de Glaucs, un altre en solitari, el segon de Nut, i algun altre projecte, que prefereixo no explicar.... Però tot al seu moment...
Ara us escric els concerts que tinc programats properament:
12 de gener - BCN -Bikini "Una canción para K-mon" (concert benèfic junt amb altres artistes)
18 de gener - Manresa - Abbey Road. (Concert acústic amb Miquel Abras).
02 de Febrer - L'Espluga de Francolí. (Per confirmar)
15 de Febrer - BCN - Fnac L'Illa (Per confirmar)
24 de Febrer - L'Estartit - Mariscal
27 de Febrer - BCN - Luz de Gas "Barna Sants" (Presentació ofical del disc "Jo faig cançons")

Un cop ja tret el disc, estic preparant una banda amb dos músics més pels directes... per fer concerts amb més potència... més elèctrics... De moment els primers concert elèctrics confirmats son els de Mariscal i Luz de Gas...

De moment res més... ja us aniré informant dels concerts que es vagin confirmant...

Fotos: El Club, L'Ivan i jo al Razz amb les Dj's Siamiss (Maria i Ana), Cap d'any (3): Una de l'Ivan (sense comentaris), un altre de l'Ivan i jo amb un tio alemany que ens vam estar fent fotos tota la nit... i una del cel de cap d'any (espectacular...). El Pepe, que és el gos d'una amiga meva que ha marxat un parell de setmanes a Colombia i me l'ha deixat a mi... i el cartell del concert del dia 12.


jb.

2 Comments:

Blogger Unknown ha dit...

Aquest matí de reis ha entrat el Cd "jo faig cançons" a casa meva. Moltíssimes felicitats per un disc de puta mare, que de ben segur que no marxarà de les llistes de reproducció de l'mp3 en moltíssim temps

salut i bon any des de València

11:06 p. m.  
Blogger by ourselves ha dit...

m'estas soprenent molt :) cada dia m'agrada més la teva música...em dic Helena, i la versio que has fet de la canço de serrat...m'encanta...moltes mercis per poder escoltar-te

7:45 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home