<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15155246\x26blogName\x3dJo+faig+can%C3%A7ons\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://jofrebardagi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dca_ES\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://jofrebardagi.blogspot.com/\x26vt\x3d6058010008128132973', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

13.2.08

GLAUCS - AUDITORI

Hola a tothom, Us deixo la info del concert de Glaucs a l'Auditori. Per problemes d'un robatori a buenos aires, no tinc ordinador, així que no puc escriure mai.. (sempre problemes....)
Aviat intentaré escriure....

Petons.

jb.

Photobucket

5 Comments:

Blogger Meritxell ha dit...

Esperem que aquest concert us faci tanta il�lusi� a vosaltres com ens fa a nosaltres.
Esperem viure un petit somni,i que poguem guardar un bon record de GLAUCS, i qui sap, potser no sigui l'�ltim...
No ens agrada pensar que les coses que ens fan gaudir s'acabin per sempre.
Ens veiem el 21!
Meli i Txell (Sant Joan de Vilatorrada)

10:21 p. m.  
Blogger Amaya ha dit...

Tinc les mans encara vermelles d'aplaudir-vos ahir a la nit, a l'Auditori...
Són molts anys escoltant-vos i tenint presents les vostres cançons... Per això, des d'aquestes línies només us vull donar les gràcies pel concert d'ahir, per la vostra melodia, el vostre ritme i les vostres lletres que arriben tan lluny i tan aprop.

Fins aviat.
a10 Amaya

11:35 a. m.  
Blogger Roger ha dit...

Que dir del concert?
MAGNIFIC!!

he de reconeixer que vaig escoltar Glaucs per la meva xicota...i em sap molt de greu que un grup així desaparegui.
Pero deixem-nos de tristeses i recordem la nit del 21 de febrer com una nit excitant, de records i melangia, una nit a partir d'avui especial per tots i totes els qui vam estar alla (uns tocant i uns escoltant) un dels concerts mes emotius d'aquest 2008!!!

Anims a tots els membres de la historia de Glaucs!!

ENDAVANT!!

Salut,

Roger

2:06 p. m.  
Blogger PAu ha dit...

Gran concert el d'anit!!
Vaig tenir molta sort doncs vaig tenir noticia el dia abans i a corre-cuita per comprar les entrades. Mai havia vist en concert als Glaucs i era una "espina clavada".
Va ser fàcil convencer la meva novia perque s'apuntés, igual que el meu germà.
L'acustica de la sala boníssima, i la veu del Jofre impressionant, es sentia perfecte.
L'únic però que li poso és que haguessim d'estar asseguts. M'hauria estimat més poder saltar i ballar i cridar més.
I quina sorpresa l'aparició d'en J.M. Serrat!
Moltes gràcies per una nit màgica.
Tan de bo es repetís.

Pau.

4:19 p. m.  
Blogger txapu ha dit...

Des de reis que espero aquest concert. Ma germà em va regalar un parell d'entrades i els 2 erem conscients que aquest seria el primer (abans potser erem massa petits o ens queien massa lluny) i segurament ultim concert de Glaucs que veuriem.
El concert espectacular! Costava molt no moure's per la cadira..
La veritat és que vaig disfrutar molt amb cada cançó, cada moment.
L'aplaudiment final merescut. I un tornar cap a casa amb un somriure a la boca que no et podia treure ningú.
Gràcies per aquesta gran nit.

9:55 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home