<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15155246\x26blogName\x3dJo+faig+can%C3%A7ons\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://jofrebardagi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dca_ES\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://jofrebardagi.blogspot.com/\x26vt\x3d6058010008128132973', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

2.11.05

Després del concert, a l'estudi...




Com ja us vaig explicar l'altre dia, la setmana passada vaig estar als estudis 44.1 produint, grabant i mesclant la Nadala col·lectiva del disc "Altres cançons de Nadal 3". Apart també de mesclar el duet amb la Beth, que vam grabar la setmana anterior.
Ara, passats uns dies despés de reposar les cançons... les escolto i crec que em fet bona feina... ja ho escoltatreu aviat, espero...
Respecte al nou disc, ara que ja s'ha grabat el concert en directe, em posaré en els próxims dies a escollir les cançons pel dvd... i suposo que de les 22 que vam grabar em quedaré amb unes 15...... i poder deixo unes 7 per posar de bonus track en algun lloc, ja veurem.....
Just després d'això, i mentre comencem a mesclar l'audio del concert, començaré a grabar, per fi, les cançons en estudi... que, encara no tinc molt clar quines inclouré finalment... tot i que pel caire que están agafant les últimes cançons que estic composant, el que si que tinc clar és que "Jugarem a estimar-nos", per exemple, quedarà fora de la grabació d'estudi...És una cançó massa "festivalera" pel tipus de disc que crec que em quedarà finalment.... Pels qui vareu venir a Manresa o pels qui tinguin curiositat... Els títols que crec que tenen més numeros per formar part del disc al final són: Cors, La sort del meu costat, Junts, No és per amor sinó per pena, Quan es fa clar, Agost, Només ella i jo sabem el que ens separa, Hi ha coses que no oblides mai, i és clar... Jo faig cançons. com que la idea és posar unes 13 o 15 cançons, encara em quedarien unes quantes per escollir.

Així doncs, de moment, és el que hi ha... Ara poc a poc tot va començant a agafar forma... apart de mesclar el concert i començar a grabar a l'estudi les cançons, començarem a preparar el diseny gràfic, i cada cop quedaràn menos coses per perfilar... així que ja us aniré informant, ok??
abraçades.

jb.

Us envio un parell de fotos: Una d' en Toni París i jo a l'estudi 44.1 just després d'acabar la feina i l'altre som en Josep Thió, en Jesús Rovira, l' Àngel Valentí, l' Àlex Rexach i jo, ossigui, tots els músics de la Nadala col·lectiva.