<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15155246\x26blogName\x3dJo+faig+can%C3%A7ons\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://jofrebardagi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dca_ES\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://jofrebardagi.blogspot.com/\x26vt\x3d6058010008128132973', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

16.4.06

Buenos Aires II



Ja estic instalat a Buenos Aires.
Aquesta ja és la meva tercera nit, som dissabte a la 1 de la matinada i acabo d'arribar a casa. Vinc de veure una obra de teatre escrita i dirigida per una amiga meva... i ara em convidava a una festa d'aniversari de no se qui a no se on... però avui prefereixo, com diu Baudelaire, "la solitud pesarosa de la meva cambra".... ja he començat a veure pelis del festival.... tot i que de moment només dues.... Ahir un documental molt bó i interessant sobre la inmigració argentina a Barcelona, era molt maco... i avui he vist una peli turca que és diu "Two Girls", que la veritat no val massa la pena. A la tarda voliem anar a veure "Last Days" del Gus Van Sant, però resulta que s'han esgotat les entrades, una llàstima.... A canvi, em deixat de banda el festival i em anat a veure "V for Vendetta" o com li diuen aquí "V de Venganza"... aquests dies m'he estat llegint el comic, aixi que tenia moltissimes ganes de veure la película... i tot i que la peli es realment bona.... el comic aprofundeix més en tot... vamos que crec que el cómic és millor.
Així que com veieu, de moment tots aquest dies l' únic que faig és anar al cine i al teatre... ossigui a culturitzar-me una mica...

Aquesta ciutat em fa sentir bé. M'encanta viure aquí i passar aquestes petites llargues temporades en aquesta ciutat... no se explicar la sensació que tinc, però aquí a vegades em sento més a casa que a Barcelona.... és extrany, però cada vegada em costa menys adaptar-me a aquesta ciutat, Porto tres dies i la sensació que tinc és d'haver tornat a casa... No d'haver-la deixat fa uns dies... és pot dir que quan arribo no em sento extranger... i és clar, quan t'ho pares a pensar, la sensació és extranya...

Bueno amics, vaig a fer-me sopar i a mirar una mica la tele... més ben dit, a fer zapping... Aquí hi ha tants i tants canals que abans d'acabar de fer el zapping per totes les cadenes, la pelicula que volies veure ja ha acabat.... o inclus et pots adormir abans.... és massa....

Això és un missatge per l'Àlex i l'Àngel: Aquest cop la cosa m'han assegurat que anirà de 1ª divisió...

jb.

Fotos: Romi i Panno.