<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15155246\x26blogName\x3dJo+faig+can%C3%A7ons\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://jofrebardagi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dca_ES\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://jofrebardagi.blogspot.com/\x26vt\x3d6058010008128132973', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

11.3.08

Myspace


Teniu noves cançons inèdites tant en el meu myspace com en el de Glaucs.
Si visiteu el de Glaucs teniu una cançó completament inèdita no inclosa en el disc.

Podeu escoltar-les visitant:
www.myspace.com/jofrebardagi
www.myspace.com/glaucs

petons.

jb.

3 Comments:

Blogger GEMMA SERRA ha dit...

Et coneixia com a Glaucs, fa uns mesos va venir a parar a les meves mans el teu disc en solitari, i per primera vegada he arrivat a emocionar-me amb la musica. per primera vegada he vist el que realment es la vida, principalment amb la canço "jo faig cançons" no puc deixar de escoltar-laa mes despres de veure una entrevista teva on explicaves el sentit d'aquest disc. Feleiçitats Jofre, espero poder venir algun dia en algun concert que fagis per Girona.

6:00 p. m.  
Blogger Unknown ha dit...

Genial!! no fa gaire que he trobat un bon disc que es pot dir que emociona.
Parla de coses molt reals i sinceres, o aquesta es la sensació que em dóna a mi. Aquest disc es el teu Jofre, " Jo faig cançons", però amb la de " ho he escrit per tu " no em canso d´escoltar-la.
Enhorabona!!

9:58 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Saps Jofre, no sé si llegiràs mai això, però parlar-te és per a mi un orgull, veure a algú tant sencill, amb tants sentiments des de dins, amb unes cançons que miro i em dic... si sàpigues escriure diria el que ell diu... jo faig cançons és impressionant, vals molt nano, espero que triomfis perquè Glaucs ja era genial i en solitari m'impressiones més, crec que ets del Barça, a veure si fem alguna cosa aquest any i com no, fes noves lletres i cançons i emocionans amb la teva tendresa, fa falta més gent com tu en aquest món! i per cert si veus a la Beth li fas un petó a la galta de part meva! A cuidar-se molt Jofre et segueixo!

2:23 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home