<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15155246\x26blogName\x3dJo+faig+can%C3%A7ons\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://jofrebardagi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dca_ES\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://jofrebardagi.blogspot.com/\x26vt\x3d6058010008128132973', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

17.4.06

Capgròs (Buenos Aires III)


Demà surt a la venta el nou disc d' en Serrat. Jo no he pogut escoltar més de dues o tres cançons... i bueno, pel que se serà un disc bastant, melancòlic i fosc... un disc per plorar... dels que m'agraden. Per sort en Ricard Miralles és torna a encarregar de la direció musical i els arrenjaments conjuntament amb el meu tiet Kitflus.
Aquest, per mi és un disc especial, sobretot per una cançó que es titula "Capgròs (Malsòn per entregues 2ª part)". Aquesta cançó li dedica al meu pare i jo he tingut la sort i el privilegi de poder-hi cantar al pricipi conjuntament amb la meva "germaneta" Maria, fent un petit "guinyo" al primer "Malson per entregues".... Una "cançó thriller" que van escriure junts el meu pare i el Joan Manuel. Ademés, el Joan no se si és conscient de l' ilusió que em fa, no només cantar, sinó que digui el meu nom i el de la Maria a la lletra de la cançó...
Doncs res, amb unes ganes tremendes de poder escoltar el disc sencer, seguiré aquest mati de dilluns escoltant el mp3 de "Capgròs" que m'han enviat desde Barcelona fa unes hores...
I segurié aixugant-me les llàgrimes cada cop que escolto....

"va demanar per tu i li va entrar plorera
en saber que eres mort, que el cor et va dir prou
conmogut m'abraçà dient -Ja saps com era
un gos capaç de fer el que fos per tocar els ous-"

Ara mateix agafaré el meu i-pod i aniré a caminar per Corrientes, passejaré i ploraré la cançó per Buenos Aires, La ciutat que més estimava el meu pare.

Et trobo a faltar molt Capgròs.... molt.

jb.