<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15155246\x26blogName\x3dJo+faig+can%C3%A7ons\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://jofrebardagi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dca_ES\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://jofrebardagi.blogspot.com/\x26vt\x3d6058010008128132973', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

30.3.08

Noticies fresques


Fa uns dies vaig tenir una reunió amb Música Global per parlar sobre els meus nous projectes i la veritat va anar molt bé.
Us explico:
Després del concert a l'Auditori, em acabat l'etapa Glaucs... Així doncs ara començo a preparar material nou en solitari, al mateix temps però que començo la producció d'un noi que es diu Gerars Sesé, amb el que, en principi estaré treballant fins a finals de juny més o menys... La meva idea és no editar res aqust any 2008... però ho compensaré l'any 2009:
Si tot va bé i quadren presupostos... al mes de gener del 2009 editaré dos discos diferents el mateix dia. Un disc amb formació base de bateria, baix i guitarra elèctrica i gravat en directe a l'estudi. Serà un homenatge a la meva estimada Juliana Hatfield i/o a gran part de la música que va sorgir als Estats Units a principis dels 90... Un disc força potent i per que no dir-ho, crec que no massa comercial...
L'altre disc serà més tranquil, donant molta més importancia al piano i als teclats i segurament gravat majoritariament a casa... Un disc més semblant a "Jo faig cançons" per entendrens...
Apart d'aquests dos discos, al setembre del mateix 2009 editaria un altre disc, aquest però però compartit. Seria un disc fet a dos, entre jo i... Bueno, encara no estic autoritzat per dir-ho... En principi aquesta setmana que ve em quedat per acabar de parlar i quadrar coses amb l'altre 50% del disc... Quan ho confirmem tot us ho dic.

De moment això és tot...
Us aniré informant.
Fins aviat.

jb.

Foto: La Juliana Hatfield i jo a Den Bosch (Holanda) fa dos anys i pico.

4 Comments:

Blogger Unknown ha dit...

Així que aquest 2008 res, i al 2009 serà més animat i escoltarem coses noves? Bé, com que el temps passa volant, no crec que es faci gaire pesada l´espera, i valdrà mooolt la pena.
Però al 2008 no faràs concerts en solitari? ni a la sala mariscal? ho tinc relativament a prop, i ara q estic animada amb la teva música..Bé, suposo q si hi ha alguna cosa, ho penjaràs al blog, o web...A cuidar-se donçs!!

11:52 a. m.  
Blogger Jordi Carbonell ha dit...

Hola Jofre,

Avui al matí he llegit unes linies lamentables i llastimoses d'uns fets que van passar ahir. De veritat, m'ha fet entristir molt. Jo em considero independentista i no ho puc entendre. Crec que unes idees has d'exposar-les per convencer, però perquè la gent no pensi com tu, no ho has de demostrar a base de força, insults i humiliacions. Ahir a la tarda vaig llegir totes aquestes noticies teves de nous projectes, i la veritat n'estava molt content, per tu, i egoistament, per mi. Tinc ganes de sentir cosetes noves. Així que MOLTS ÀNIMS. Creu-me que no tothom pensa com alguns, sinó malament aniriem. I espero que continuis amb els teus projectes com sempre. Que realment vals molt.

una abraçada.

Jordi

12:15 p. m.  
Blogger Black ha dit...

Hola:(10/05/08)

No tinc gaire clar qui llegirá aquest correu, pero avui soc optimista, i vull pensar que el llegirá la persona que m'agradaria.



Fa poc que escolto les teves cançons, et vaig trobar buscant informació dels Glaucs, m'agrada molt com sonava la veu del cantant i per internet, quin invent,he descobert que has tret un disc, al escoltar la canço de "jo faig cançons" em vaig quedar paralitzada....Podria dir moltes coses del teu treball, pero resumint...Es una pasada i m'ha arribat molt fons.
De vegades hi han cançons que et tornen a la vida.
Esperó que aquest sigui el teu treball per a molt temps, aixi el podré gaudir.



Avui t'he vist a l'auditori de Sant Cugat.:DDD



Vagi bé.

Gemma.

8:06 a. m.  
Blogger Sofía Acosta ha dit...

Hola!
M'alegra molt llegir que l'any que ve estaràs tan actiu amb dos discos assegurats, jo els compraré tots dos! :)

Et vaig descobrir a través d'en Serrat i m'agrada molt la teva carrera en solitari, el teu disc de Jo faig cançons m'agrada molt, si segueixes així arribaràs molt lluny, jo ja sóc seguidora teva ;)

Molts petons,

Sofía Acosta.

6:26 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home