<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15155246\x26blogName\x3dJo+faig+can%C3%A7ons\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://jofrebardagi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dca_ES\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://jofrebardagi.blogspot.com/\x26vt\x3d6058010008128132973', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

11.5.06

Buenos Aires V






Hola a tothom!
Ja em acabat el disco del Miquel Abras!!!!!!!
Fa tres dies que en Miquel va marxar, el disc el vam acabart abans d'ahir.... Crec que ha quedat molt bé.... però necessito escoltar-lo amb la distància...... Com sempre he acabat molt cremat, i ja no se que està bé i que malament.... però bueno, no hi ha disco que no em passin aquestes coses....
Doncs en principi, si no hi ha canvis.... el dimecres ja arribo a Barcelona, estic mirant de canviar el bitllet pel dia 26 o 27, aixi podria veure i tocar amb els Whiskyn's, que venen a tocar a Argentina i Uruguay.... però no se si podré canviar el bitllet, estic en llista d'espera... ja veurem.....
Per lo demés tot bé. Demà grabo els coros del meu disco... i ja quasi el tindré grabat tot.....
Amb la gent de l'estudi del Fito Pàez (Circo Beat), molt bon rotllo, espero poder tornar a treballar amb ells..... Tinc varios projectes que m'agradaria poder fer aquí..... ja veurem.....
I no em canso de Buenos Aires, no hi ha manera.... m'encanta aquesta ciutat... No se si ho vaig comentar en algun altre entrada al Blog, però fa temps que pel cap em dona voltes una ideia que molt possiblement porti a terme.... La cosa seria treballar durant tres anys mes i després marxar per temps indefinit, primer a Buenos Aires a estudiar cine, i després a NYC. Cada cop estic mes decidit a fer-ho, porto desde els 16 anys dedicat única i exclusivament a la música, i 27 vivint-la per tot arreu... I necessito saber si seria capaç de fer altres coses...... Ara mateix és impossible fer-ho, però crec que plantejat aixi, a llarg termini.... ho podré fer...
Bueno, no se, son idees que em passen pel cap... però bueno aquesta sembla bastant possible, de fet ja he començat a mirar escoles de cine, preus per enviar totes les meves coses per barco.... etc, etc....
Bueno, de moment res mes...
Vaig a dinar i a preparar-me, que aquesta tarda tinc hora al tatuador per repassar-me un tatuatje i sempre m'ha fet molt de mal tot això....
deu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jb.

Fotos: La primera En Miquel i jo al hall de Circo Beat. En Gustavo Iglesias (tècnic de mescles), en Miquel, En Gafas (assitent) i jo l' últim dia d'en Miquel a l' estudi. El meu amic Júnior López (un argentino de Barcelona de vuelta en Buenos Aires) després de la seva tremenda sessió al Shamrock!!!! Buenos Aires a les 6 del matí vista desde casa... I l' última dedicada a en Jesus Rovira: Fixa't bé en els petits detalls... per que vegis que el teu estudi no és l'únic que sabotejo....